Dag 3 Las Vegas

6 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De dag start met het oppikken van "Ross" zijn koffer. Eindelijk gearriveerd. Een onderbroek met aan alle kanten een bruin streepje geeft een mooi effect, maar is niet aan te raden in 40 graden woestijn.
Nee, gewoon rekening mee gehouden door de handbagage te voorzien van kleding. Bas heeft een 90's playlist gedownload voor in de auto. Geen idee wat het in petto heeft. Coolio blaast uit de speakers als we de parkeerplaats van Excalibur af rijden. Luidkeels meegezongen rijden we langs het bekende Las Vegas bord. Het is niet druk, dus besluiten we een foto te laten maken. Dit is er 1 voor in de boeken, die moet gewoon gemaakt worden. Er staat een fotograaf die voor een dollar de foto maakt. Ach waarom niet....hij stimuleert om gekke poses aan te nemen ( Nee Bas afblijven), dus je maakt wel een leukere foto op de manier. Echt iets voor Brum om de handjes in de lucht te doen en te figureren hahahaha.

Vegas sign 1Vegas sign stoerVegas sign 2

Nu snel door naar het vliegveld. Sinnead O connar  (spelling niet correct waarschijnlijk) komt langs in de playlist. Nooooothiiiiing compaaaares toooo yoooouuuuu! Peter Andre en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Weet niet welke zoekfunctie is gebruikt voor deze playlist, maar de PL kan je vervangen  door een G. Joehoee! Aangekomen op het vliegveld hebben we binnen een minuut de koffer. Koffer afgooien op de hotelkamer en ontbijten bij IHOP. Eitje, toast, pannenkoeken  ... Buuuurb.

Ihop3Ihop4

Volggevreten gaan we naar de outletstores....lekker shoppen....we gaan nu wel steeds meer twijfelen aan ons zelf haha. Voor kind en vrouwlief ook wat kopen en we zijn bijna de hele dag zoet. Altijd lekker merken scoren voor minimale prijzen. Toppunt is een kinderpolo met 70 Procent korting en 5 dollar coupon. Dat is dan 1.89 dollar meneer. Haha.  Als bepakte muilezels schuifelen we naar de auto om even te gaan chillen op de kamer. Shoppen maakt dorstig en we willen opladen voor de avond.

Brum heeft een schoonheidsslaapje nodig. Dus zeker een paar uur bijgeslapen. Bas en Roos chillen op de hotelkamer voordat we een avondje op stap zullen gaan.
We pakken een taxi naar het oude centrum van Las Vegas. Freemont Street staat bekend om het gezellige nachtleven met de ouderwetse neon, muzikale optredens op diverse podia en de goedgevormde vrouwelijke croupiers inclusief cowboyhoed en de borstjes fier vooruit. De taxichauffeur zegt vrijwel niets tijdens de rit, meer dan dit is een hotel met casino (echt waar...pfff) komt er niet uit. Minimale tip dan maar Bro!

freemont

De avond vangt aan met een snelle hap bij de Mac, waarna we freemont street op en neer lopen. Wolken wiet komen je tegemoet, dansende bebaarde gekkies gekleed in jurken inclusief stuiterende Tieten zijn voorbeelden van de gekte in dit deel van LV. We worden wel 100x aangesproken over de Stripclubs in Vegas met op de achtergrond het luidkeels vals geschreeuw van een bandje, dat tracht Metallica te imiteren.
De Stripclubs staan niet goed aangeschreven hier en met in NL en Amsterdam als hoofdstad van deze uitgaansgelegenheden zijn we niet onder de indruk.  Misschien besluiten we later om een kijkje te nemen.
Het eerste rondje 2 bier en een malibu cola. Zo we zijn voorzien. 1 Liter glazen. Heerlijk om te zien hoe bas zijn bier in bedwang moet houden met twee handen op volle kracht. Hij leek Half mens half mier met het dragen van zijn eigen gewicht aan bier. Hij was de hele avond zoet.

Eerst even in casino Billions met de befaamde 1 miljoen dollar in billjetjes van 100. Leuke professionele foto die je na een half uur kan ophalen in het casino. We spelen wat roulette drinken eindelijk betaalbare rondjes drank. We lachen Nog wat om alle malloten, foute straatartiesten, de kale chrystal meth mannetjes in het bijzonder. Druuuugs are bad mmkaay! Vooral in Amerika, want ook de wietwolken ruiken erg chemisch. Het geeft wel aan dat Vegas een speciaal deel in Amerika is. Hier gelden eigen wetten.

Rond een uur of half 1 besluiten we MR LONG weer aan te spreken. Hij stelde eerder al dat hij ons wilde helpen.He will arrange a free ride to biggest stripclub in the world Sapphire. 40 dollar entree per persoon. Je krijgt twee drankjes en een gratis taxirit naar de club en richting het hotel. Mocht je zonder hun aankomen betaal je al gauw 60 dollar geen drinks en je moet taxi heen en terug betalen. Alles is prijzig in Vegas, maar we zijn toch benieuwd naar de club. Na een kwartier wachten op Freemont komt Rayan aangereden met een dikke zwarte Auto. Aardige gozer die ons wat meer vertelt over de vaak genaaide toeristen en verschillende clubs in Vegas. Hij klinkt betrouwbaar en zegt dat Sapphire grote club is met veel topless dames, maar niet zijn favoriet. Laten we maar gewoon een kijkje nemen, we zijn immers drie gezonde mannen en Nederlanders houden zich gewoon aan het principe Kijken kijken niet kopen.

Aangekomen bij de club is het net het computerspel GTA. Grote club met een podium en danspaal in het midden. 30 a 40 strippers lopen in het rond en moeten om de beurt het podium op om de nodige dollars binnen te halen. De drankjes stellen niet veel voor 2/3 ijs beetje rum en cola. We bekijken het tafereel vanaf de bar. Zo houden we een goede positie op al het dansgeweld en paaledraai, omhoog gegooide dollars en de lapdances die gretig aftrek vinden. Vooral de oude baas in het midden valt op. Het heeft wat sneus,  want voor die prijzen kan hij in Nederland bijna trouwen met de dames. De strippers proberen praatje aan te knopen, aandacht te trekken om dan het voorstel te doen voor een dansje. We are from Amsterdam  en zijn maar arme mannetjes. Sommige kunnen er wel om lachen en zijn gewoon aardig, merendeel is beledigd of komt net uit hun woorden omdat ze onder invloed zijn. Toegegeven dat de dames wel een mooi aanzicht zijn, wat we niet hadden verwacht. We drinken onze drankjes op en besluiten Rayan te bellen. Binnen half uur brengt hij ons naar huis. Praten Nog wat over Dennis Bergkamp en NL elftal. We gaan lekker maffen. Waar zijn de miljoendollarfoto's trouwens...uuuh In de stripclub.....we hangen vanaf morgen in de hall of fame waarschijnlijk haha.

1. Cherrelle:
    9 september 2017
    Zo toch blij dat je t van je bucket list af heb kunnen strepen ✌ Kijken kijken niet kopen ja 🤣
    Laatste dagen gaan in mannen.. geniet ervan! X
  2. Bas:
    Thnx Cherreleke🤘🏽
  3. Marco:
    9 september 2017
    Lekker hoor al die drugs daar.......beter dat je dat hier niet kan kopen ha ha ha.
    Maar zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin.
    Hou vol jongens en have fun!
  4. Connie:
    9 september 2017
    Mooi hoor die strip clubs. Nu maar hopen dat jullie eigen wijffies ook een danspaal aanschaffen thuis. Bedoel uiteraard jullie nieuwe huisje hè Dan de Oyevaerswey ha ha. Heel leuk geschreven jongen! Wacht met spanning op het volgende hoofdstuk. Have fun!
  5. Astrid:
    9 september 2017
    Hartelijk giegelend lees ik je verslagen Dan, je kan een boek gaan schrijven! Onwijs leuk, we genieten er echt van! Wij zijn ook benieuwd naar het volgende verslag! Veel plezier nog!!
  6. Zusje Rose:
    9 september 2017
    Geweldig 🤣 ! Leuk geschreven !!
    Heel veel plezier ! Geniet ervan mannen