Aan alle leuke dingen komt een eind

17 mei 2015 - Rijswijk, Nederland

Hallo followers,

Hier een laatste verslag. Wat later dan gepland en niet meer uit het zonnige Florida, maar home sweet home Rijswijk.
Na ons pretpark avontuur zijn we er niet meer aan toegekomen een verslag te tikken. Donderdag hebben we eerst even lekker gechillt op de kamer. Wat waren we moe na drie dagen 6 pretparken, maar wat was het gaaf! Nadat de hele bende was gedoucht, aangekleed en koffers ingepakt, zijn we eerst lekker Amerikaans gaan ontbijten bij de IHOP. Hoort ook bij dit tripje. Ei, spek, worst, spek, toast, pannenkoek en overdreven aardige waitress, alles kwam voorbij tijdens ons ontbijtje.

Ihop  Ihop2

Ook hier valt ons weer op hoe amicaal en open de Amerikanen zijn. Hele levensverhalen komen voorbij. Waar je geboren bent en tegenwoordig woont. Kan ons dat nou schelen. Give me my egg.
Na de IHOP zijn we naar de Premium Outlet gereden om nog even te shoppen. Even een plekje zoeken op de reuze parkeerplaats. Tycho zag de bui al hangen toen hij zag hoe groot het winkelcentrum was. Ooohh waarom is het nou zo groot??!!. Ja Tych, dit is geen Boogaard. Vooral Melis wilt graag even rondneuzen. Missie vandaag: een nieuwe tas en kado voor Rubje. De mannen parkeren de auto en we spreken af bij Victoria Secret. Uiteindelijk zitten zij daar al een tijdje te wachten en maken wij eerst een tussenstop bij Michael Kors en de informatie balie voor een couponboekje. Melis weet niet wat ze allemaal ziet hier aan winkels en geeft aan hier zich wel even te kunnen vermaken. De rest (ook ik) is t al snel zat. Moeheid en hitte slaan toe. Uiteindelijk is Melis goed geslaagd bij de VS, koopt een mooi vest en pet voor manlief bij Tommy en hakt eindelijk de knoop door en gaat weg met een Michael Kors tas. Toch mooier dan Guess. Ook aan Romy hebben we nog gedacht en die krijgt ook een mooie MK tas van het thuisfront. Voor Tych kopen we een nieuwe koffer, aangezien zijn moeder een kapotte meegegeven heeft ;). Iedereen blij.

MK

We slaan broodjes in bij de Subway (ik blij) en rijden vervolgens de Turnpike weer terug naar Miami. Terug gaat altijd sneller dan heen lijkt wel, maar toch is het nog een ritje. Wij kunnen lekker uitrusten en Danny rijdt lekker door. Rond half 9 komen we aan bij ons hotel in Miami. Ruime kamer, vlakbij het vliegveld.

Shoppen

We zijn moe, maar gaan toch nog richting Miami Beach om de vakantie af te sluiten met een etentje. Jezus.. moeten we nou echt nog uit eten? Ja Tych, niet zo zeuren. We rijden weer naar de, voor ons, bekende parkeerplaats bij de Macy's op de Lincoln Road ( Tip! ). Echt zin om nog rond te slenteren en te zoeken naar een leuk restaurant hebben we niet, dus lopen we rechtstreeks naar het Nexxt Café. Tijdens het eten zit Tych ons bijna smekend aan te kijken of hij mag slapen en ook Danny heeft het snel gehad. Melis haar wijntje stijgt naar haar hoofd. Jammer Melis, we gaan echt niet meer stappen. Rijden terug naar het hotel en liggen snel op 1 oor.
Vrijdagochtend kunnen we heerlijk rustig aan doen.
We hoeven de auto pas om half 1 in te leveren op het vliegveld en koffers waren al behoorlijk ingepakt.
Cher en Melis gaan nog ontbijten, Danny slaapt uit en Tych ontbijt met zijn meegenomen doggybag van het Nexxt Café. Tych en Cher gaan nog ff chillen bij het zwembad van het hotel, Melis volgt ook later en Danny slaapt nog steeds. Luilak.

Pool  Pool2
Nadat de hele auto weer ingeladen is, rijden we naar het vliegveld. Althans dat hopen we. Ze zijn aan het bouwen en we blijven vervolgens rondjes rijden om op de juiste weg te komen naar Miami Airport met een tank die inmiddels rood knippert. We mogen de auto met een lege tank inleveren. Als echt Hollanders tanken we natuurlijk ook niets bij want dat kleine stukje redden we nog wel. Nou pfff we hebben het gered. Ik zag alweer een scenario voor me. 911 Bellen die vervolgens met een jerrycan aan kwamen rijden, vlucht bijna gemist etc. Gelukkig was dat niet het geval.
Auto wordt ingeleverd, koffers ingecheckt, door de douane, pizza scoren en vervolgens wachten totdat we mogen boarden.

Wachten

We vliegen met Jetair naar Brussel met de nieuwe Dreamliner.
Wat een mooi ding. We zaten niet met zn vieren bij elkaar, maar dat was al snel geregeld. De laatste 2 rijen waren voor ons.

Aan boord Mia airport  Miami

In 8.20 vliegen we terug naar Brussel waar ome Robert ons al op stond te wachten. Blij ook weer om in ons eigen bedje te slapen maar ook jammer. We hebben een top vakantie gehad. D&C heerlijk tot rust gekomen de eerste week en de week erna met zn vieren geen rust, maar wel super. Wat hebben we gelachen met zn vieren. Een tripje om nooit te vergeten. The Sunshine State, dankjewel!

X
Cherrelle

1. Marco:
    18 mei 2015
    Nou guys als ik het zo lees heb ik de indruk dat jullie het weer prima naar jullie zin hebben gehad! ! Maar ook blij dat jullie weer terug zijn.
    xx
  2. Nelly de bles:
    18 mei 2015
    goedenmorgen wat hebben jullie weer een mooie reis gemaakt, en weer een heel leuk verslag gemaakt! Heel leuk om te lezen. Wij zijn pas terug uit cuba was ook een belevenis, nu weer aan het werk en eind augustus nog effe lekker naar malaga wellicht vlieg jij mij daar naar toe! Dikke kus nelly.
  3. P oom:
    18 mei 2015
    Hey C, D, M en T... Wat een heerlijk (helaas) laatste verhaal alweer. Maar wat je schrijft: Een belevenis om nooit te vergeten. Zeker voor Tycho niet. Wil jullie nogmaals bedanken dat jullie zo goed op de kleine man hebben gelet. xxxxxxxx
  4. Berna:
    18 mei 2015
    echt weer super om te lezen!en voor tycho een reis om nooit meer te vergeten!