Dag 1 - Las Vegas

4 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Mogguh,

De reis begint om kwart voor zes in de ochtend als Brum met t busje toeterend voor de deur staat. Roos opschieten het is tijd voor een week genieten en een beetje misdragen...kusje aan vrouwlief en we zijn onderweg naar bas. De kleine Bastiaan geïnstrueerd een half uur eerder dan afgesproken klaar te staan...Hij is immers van de Zuid Amerikaanse Ruuustaaagh aan mentaliteit.... Wat schetst onze verbazing de koffers staan al buiten en Bas staat al te springen om in te stappen. Op naar Schiphol waar 10:30 uur de vlucht naar Minneapolis vertrekt, waaruit verder wordt gevlogen naar Vegas. Roos staat op een indien plaats beschikbaar ticket via Cherrel haar werk...Hij mag mee als er nog plaatsen over zijn in t vliegtuig....Spannend!!
Bij het inchecken werd al meegegeven dat het een drukke dag is door gecancelde vluchten, dus waarschijnlijk komt Roos niet mee en zal hij een andere vlucht moeten proberen.

Helaas onze wegen scheiden...De vlucht zit propvol...Roos moet dus via een andere weg naar de USA.

Brum en Bas landen na een wat hobbelige tussenvlucht op Amerikaanse bodem. Door kapotte airco luchtventilatie moest het vliegtuig lager vliegen, waardoor dit duo stuiterend aankwam in LV. Maar we zijn er...Gelukkig is Roostiaan ook onderweg. ..Hoewel. ...

Ondertussen in Nederland:

Druk bellend met het thuisfront en een bevriende grondstewardess van de KLM (Superbedankt Suus!) boek ik nog vluchten richting Atlanta, nogmaals Minneapolis en Nog wat steden, maar helaas zonder resultaat. Goodvaah  dat heeft Roos natuurlijk weer...Brum wist voor vertrek mee te geven dat je nu niet al je geluk moet verschieten, dat heb je nog hard nodig in LV. Helemaal waar, maar dit gaat een beetje op ongeluk lijken,  het is al half 4 en ik zit nog steeds vast op Schiphol...laatste kans om te kiezen tussen Salt Lake City of New York. Roos geeft bij Cherrelle aan dat hij een beter gevoel heeft bij Salt Lake City en toe is aan een koude pint om even bij te komen van alle stress. Gelist voor de laatste kans, biertje gedronken op Schiphol met op de achtergrond de meeste dromen zijn bedrog....hmmmm. .. die kan je nu heel verkeerd opvatten..maar we blijven positief!
Op naar de gate..De klm is al druk bezig met het uitdelen van seats aan andere collega's, ondertussen komt na druk appen het verlossende woord dat een stoel is toegewezen. De laatste stoel op de laatste vlucht pfff....

Terug naar Amerika:
B en B have landed! Koffers stonden al klaar, snel met de Shuttle de auto ophalen. "Een SUV komen we halen mevrouw" .....Een SUV. ..zucht die heb ik niet meer...weet je wat guys pak er daar verderop maar 1....De heren vragen Nog een keer na of ze echt alles mogen kiezen...yepzz weer een dikke upgrade toooop! De foto volgt..
Op naar het Excalibur hotel om in te checken en even de beentjes omhoog te leggen...wachten op Roos zijn vlucht.

Roos komt veilig aan in Salt Lake City, helaas de koffer heeft het niet gered, logisch met al die omboekingen...rennen naar de aansluitende vlucht
Deze zit niet vol en om kwart voor negen aan in Vegas...Pinnen, melding maken van de koffer, taxi en op naar Excalibur...

Klop klop klop Room 19204 We zijn compleet. De heren komen net terug van een eerste rondje Luxor en hebben al wat dollars verdient met roulette.
We besluiten nog even wat te drinken in Luxor en dan rond 12 plaatselijke tijd het bedje in te duiken. We waren nu 28 uur op dus we voelden het kussen  en waren weg. Morgen lekker zwembadje in de ochtend en in de middag waarschijnlijk naar de outlet en de koffer oppikken...we keep in touch!