Nog 1 maand!

27 juli 2014 - Rijswijk, Nederland

Vandaag precies over een maand vertrekken we! Kunnen niet wachten.. voorbereidingen bijna afgerond. Net de Esta aangevraagd, een aanvraag die je moet doen via internet om het land binnen te komen. Ook zojuist de creditcard verhoogd, die gaan we natuurlijk optimaal gebruiken hihi..

happy-labor-day-flag-3

Inmiddels zijn ook bijna alle hotels geboekt, op de eerste nacht Vegas na en de laatste 2 nachten van de vakantie. Deze boeken we waarschijnlijk ter plekke. Scheelt een hoop stress, aangezien er al een hoop volgeboekt is in de tijd dat wij er zijn. Ik heb geen zin om continu bezig te zijn met het zoeken naar hotels. Bovendien kan je bij booking.com alles nog wijzigen/annuleren 24 uur van te voren. Ideaal! Vorige week hebben Brum en Priscil ook hun vakantie naar de USA geboekt. Super leuk! We zitten in dezelfde periode in Las Vegas. Dat wordt feestuuhhhhh! ! Eerst nog even een maandje werken, maar met deze vakantie in het vooruitzicht is dat geen probleem! Tot snel! Adios amigo's! X Cherrelle