Nog 2 nachtjes!

25 augustus 2014 - Rijswijk, Nederland

Goedenavond dames&heren!

Woensdagochtend is het zover! Eindelijk vliegen naar San Francisco. Althans, als het goed is :).... Voor de mensen die het niet weten.. wij vliegen IPB mee (indien plaats beschikbaar). Dat betekent dat je als vliegpersoneel heel goedkoop mee mag vliegen, maar dan uiteraard wel alleen als er plek is op de vlucht. Hij staat er nu goed voor, nog heel wat open stoelen. Dat moet goed komen,anders word ik leip haha.. Nu de vulkaan in Ijsland ook nog rustig blijven en dan ben ik helemaal blij. Alles staat klaar! Koffer gepakt, hij moet alleen nog dicht, kaartjes voor Alcatraz in de pocket, hoteladressen, toiletspullen, tom tom (thanks meneer Brumpje), tablet, camera, telefoons met alle bijbehorende draadjes, snoertjes, sd kaartjes en stekkertjes en weet ik veel wat nog meer. Morgenochtend nog een vluchtje naar Rome doen, hopelijk op tijd weer terug. Danny nog een dagje werken en dan 's avonds mijn lieve hondenkind uitzwaaien die wordt opgehaald door mijn mutti. Uiteraard ook nog wat dingetjes schoonmaken in huis (what else). O wat hebben we er zin in.. al maandenlang naar uit aan het kijken en dan nu nog maar 2 nachtjes slapen, lijk wel een klein kind :) Ik ga proberen om op Schiphol nog een stukje te schrijven, duimen jullie mee voor een plek aan boord haha..Ik ga zo mijn luikjes dicht doen, aangezien de wekker om half 5 staat. Toedels! Of beter gezegd Bye Bye You'all!! X

1. Connie:
    25 augustus 2014
    Lieve schatten onwijs leuk dit. Kan ik julliein de ggaten houden hi hi. Ben erg benieuwd naar alles. Zie je morgenavond om Disnonia op te halen. Dikke kuzzzz xxxx
  2. Nelly de bles:
    25 augustus 2014
    Heeeeerlijk veel plezier en geniet ervan dikke kus!!!!
  3. Denies:
    26 augustus 2014
    Lieve schatten, wij duimen voor jullie mee!! Dikke kus xxx
  4. Berna:
    26 augustus 2014
    hoi cherrelle en danny heel veel plezier!enne....je weet dat het spookt in Alcatraz?xxxx
  5. Esmee:
    26 augustus 2014
    Spannend Sloer!!! Gaat vast lukken het mee vliegen! Dat het maar een onvergetelijke reis mag worden voor jullie! !! En je daarna je kleine vriendinnetje mag knuffelen :) ly aaf xxx
  6. Kelly:
    26 augustus 2014
    Aaah spannend!!! Gaat er dan anders nog een vlucht die dag? Hoop echt dat jullie meekomen ;) gaat nu opschieten! Al geld omgewisseld? Weer een mooie stempel in je paspoort.. Houd ons maar wel op de hoogte leuk morgen xxxxx
  7. Priscilla:
    26 augustus 2014
    Nog 1 nachtje spannend spannend!!!
    Geniet ervan en maak er wat van ik zie jullie over een week ongeveer en we gaan Vegas onveilig maken
  8. Cherrelle:
    26 augustus 2014
    71 open stoelen vandaag nog, dus ziet er goed uit!
  9. Marco:
    27 augustus 2014
    Doe clint de groeten in alcatraz...........
  10. Connie:
    27 augustus 2014
    Onwijze goede reis. Heb net een foto gezien van het vliegtuig brrr wat een ding. Slaap lekker zo aan boord en hoor wanneer jullie zijn aangekomen xxx xxx