Dag 10 - We're in Vegas baby!

5 september 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo lieve volgers,

Weer een stukje van ons, The Vegas Virgins. Vanmorgen lekker vroeg naar het ontbijt om op tijd op pad te gaan naar Vegas. Nou niet dus, heel de keuken vol met jankende kids en geen plek om te zitten. Schat zullen we lekker bij de IHOP gaan ontbijten? Ja doe maar. Weer even geskyped (wat een uitkomst toch) met familie en rijden maar.

Een heerlijk vette uitsmijter genuttigd. Woud you like toast? White or weed? Sir, what's weed? Like brown bread. Ok hihi.. In Holland it means something else.

Ontbijtje IHOP    De bekende peuk en gaan met die banaan.

Ruim vier uur rijden tot ons hotel in Vegas. Onderweg zie je dat het landschap veranderd in veel droogte en woestijn. Je blijft je ogen uitkijen naar alles om je heen. Onderweg paar keer gestopt om te tanken, roken en plassen. Jezus wat een hitte naarmate je dichter bij Vegas komt. Lijkt wel of je keel dichtgeknepen wordt. Gek genoeg wen je er wel snel aan.

Onderweg 1                Onderweg 3

Aangekomen bij ons hotel: Westin. Gisteren via Hotwire.com geboekt.  Via deze site boek je op hotel categorie en locatie. Je ziet alleen de prijs en locatie,  daarna hoor je welk hotel het geworden is. Leuk, maar niet voor mij. Bepaal liever zelf waar ik ga slapen.  Gelukkig was het een mooi, schoon hotel naast The Strip. Kamer met uitzicht op het nieuwe reuzenrad (zelfde als The London Eye).

Uitzicht kamer

We waren van plan om even snel in de buurt wat te gaan eten en daarna kijken wat te gaan doen. Als eerste liepen we tegen een poolparty aan in het Flamingo hotel. Door de boxen  geblèr van een viswijf. Vegas nu al zoals we  het op tv zien. Verder lopen langs en via de hotels aan de Strip. The Bellagio,  Caesars Palace, Paris Paris en het mooie, hippe Cosmopolitan. Ze kwamen allemaal voorbij.

Eerste kennismaking The Strip​   Hotels   Hotels

20 Dollartjes in een fruitmachine gegooid in  het casino van de Bellagio en de winst was.............

Helemaal niets hahahaha. . Het zag er even naar uit dat we met wat leuks weggingen maar helaas. Ook de 2 dollar daarvoor gaf geen beginnersgeluk. Ook kwamen we terecht in een  super grote mall.  Binnen twee minuten zat ik een stoel en kreeg ik collageen op mijn gezicht. Ik moest dit gaan gebruiken want in was tenslotte al 25. Nou darling,  ben bijna 30. OMG! ! Toen ik zei dat ik geen creditcard bij me had was de superhomo ineens niet meer zo fabulous. Weer een stukje lopen. Dit keer wordt ik aangesproken over mijn haar. What do you use? Nou helemaal niets hier in the States, want mijn föhborstel doet het maar met halve power. Vandaar mijn  andijvie struik. Die zag zij natuurlijk ook. Ik moest deze straightener kopen want deze was op stoom en niet met keramische platen. Binnen  20 minuten had ze heel mn haar gedaan, ook al kocht ik m niet. She wants me to see happy. Nou dat komt mooi uit. Even twijfel ik, maar 100 dollar voor iets wat ik thuis ook heb slaat natuurlijk nergens op. Nog even een  nieuwe consealer kopen bij Sephora. Danny had een top uur in de mall. Dan meer weer rondkijken buiten. Wat een kermis. Je kijkt echt je ogen uit en je wordt ook meegesleurd in alles. Op de 1 of andere manier wilde ik ook alles. Een cocktail, shoppen, naar een show, gokken... je wordt helemaal meegesleurd.  Wel leuk hoor. De moeheid van Disney en al het andere breekt ons een beetje op dus we besluiten terug te gaan naar het hotel. Tussen 7 en 8 pm. happy hour bij het zwembad. Gratis drankjes en wat gratis eten (taco's/chippies en bleekselderij die heerlijk smaakte). Nou ff paar drankjes bij het zwembad.  Gegeten hadden we al in de mall bij de Panda Express, wat overigens heerlijk was. Bami of rijst ,met 2 of 3 zelf uitgekozen soorten vlees en groentes. Broccoli heeft mij nog nooit zo lekker gesmaakt ;).Heerlijk even geen burger of burrito.

Lekker terug  naar onze kamer. De neon lichten waren inmiddels al aan, maar wij laten Vegas even voor wat het is helaas. Even bijtanken. Inmiddels is het 06.53 en ik heb een goede nachtrust gemaakt.  In slaap gevallen gisteravond met mijn telefoon en tablet bij me, zo moe was ik. Dan nu maar verder tikken.

Zo opschieten want vandaag op de planning: Grand Canyon. Zo'n 4 uur rijden vanaf hier... Het park bekijken, helikopter vlucht maken en morgen ochtend weer back to Vegas Baby! Dan meeten we onze friends B&P, die komen vandaag aan in Vegas en kunnen we ff los gaan. Ik ga lekker douchen mensen. Fijne zaterdagavond en blijf reacties schrijven. .. echt leuk om te lezen!

X

Cherrelle (met glamour haar)

Cher

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. P oom:
    7 september 2014
    Okee C en D... gok voor mij $ 10 op nummer 23 op een willekeurig moment op een willekeurige tafel... komt goed.
    Was weer leuk om te lezen. Keep writingn xx
    Veel plezier.
  2. Marco:
    7 september 2014
    Hey c en d doe voor mij 10 euro in de gokkast verrekenen we thuus. Hebben even wifi in restaurant dis ff snel reageren super weer guys ga door met schrijven......
  3. Marco:
    7 september 2014
    Hi lieverds hier mutti. Krijg geen Internet op mijn telefoon. Wat super leuk Las Vegas maar jullie komen niet terug als miljonairs. Hoeft ook niet als jullie maar veilig terugkomen. Eindelijk Wifi wat gaat dat moeilijk hier. Zei vanmiddag tegen Marco maakt niet uit waar wij gaan eten maar wil de reisverslagen lezen. En dw foto's zijn ook zo leuk. Morgen Grand Canyon eng...... doe voorzichtig en uiteraard super veel plezier. Dikke kuzzz mutti en ga nu jullie volgende verslag lezen heerlijk. Love jullie xxxxxxxx