Dag 12&13 - We're back!

9 september 2014 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Dag allemaal! We zijn er weer. Twee dagen Vegas gehad en echt geen tijd  gehad voor een  verslag. Op dit moment rijden we door Death Valley en ben ik, Cher, maar alvast aan het tikken op mijn  telefoon kladblok. Volgens mij  werden we gemist hihi. . Over Death Valley later meer..

Zondagochtend stonden we om half zes al uit te checken in ons  hotel. Gereden naar het visitor center van het GC National Parc en klein stukje gelopen naar Mathor Point waar we van een mooie zonsopkomst hebben genoten. Uiteraard stonden de Aziaten al klaar met camera's en lenzen waar je U tegen zegt. Ook een yoga klas was een lesje aan t doen. In eerste instantie dacht ik wat een gekken. . Later gaf ik ze groot gelijk. Zo rustgevend daar zo vroeg.  Trui en sjaal gelukkig om want ik had al gelezen dat het behoorlijk koud kan zijn rond dit tijdstip. Even wat mooie pics genomen en Tommy weer aan voor precies dezelfde weg terug naar Vegas.

Sunrise Cher  Sunrise 1  Kodak GC   Bambi's in GC NP

Half zeven zaten we in de auto. Pluk de dag ;)
Bij elven kwamen we aan bij  ons hotel,  New York, New York. Helaas stonden Brum en Priscil nog  niet voor de hoofdingang, wat we gehoopt hadden. Al dagen zaten we bedenken hoe onze entree moest worden als we elkaar in Vegas zouden zien. Muziek hard(maar welk nummer is nou het leukste?),Danny rijden en ik uit het dakraam hangen. We lagen helemaal in  een deuk. Het werd gewoon normaal gedag zeggen voor ons hotel haha. Kamer was al klaar, snel omkleden en eerste stop: shoppen! Grote Premium outlet waar we al bekend mee waren geworden in Florida. Paar uur geshopt en de favorieten waren dit keer ook weer Tommy (Hil),  Ralph Lauren en Michael Kors. Scheelt zo  onwijs veel met de Nederlandse prijzen. Vooral Danny gaat lekker los. Na het shoppen wilden we een foto maken bij het bekende Welcome to Vegas bord, maar het regende, dan maar morgen. Brum kende een gave winkel met cowboy laarzen (type Sendra's). Zowel Pris en ik allebei gave laarzen gekocht bij Mustache Mike. Inmiddels trek  gekregen en heerlijk gegeten bij  een lekkere Italiaan in het Excalibur hotel. Super lekkere pizza gegeten die je kon delen omdat de porties zo groot waren.

Eten Italiaan

Opgetut en 's avonds de casino's in en drankjes drinken en wat hotels bekeken samen met b&p. Uiteraard gegokt en wederom geen geluk.

Drankje aan de bar Gokkuhhh2

Volgende dag toch wel bijtijds opgestaan ondanks we ons bedje laat zagen. Vandaag eerst gereden naar de Hoover Dam, zo'n 3 kwartier rijden vanaf Vegas. Immens groot bouwerk om te zien, die in de Colorado River ligt, op de grens van Nevada en Arizona. Leuk om gezien te hebben,  maar verder niet speciaal vond ik.

Op de terug weg  naar Vegas begon het, jawel, te regenen. En niet zo'n beetje ook. Aangezien ik een hele lijst had met bezienswaardigheden, waaronder het  bezoeken van hotels, besloten we om de auto te zetten bij  Caesers Palace. Wat een hotel ook weer, je  blijft je ogen uitkijken. De hotels in Vegas zijn zo  abnormaal groot en mooi gemaakt, niet normaal. Als je denkt dat je even naar de overkant loopt naar een ander hotel ben je zo 20 minuten verder. Ze zijn allemaal met elkaar verbonden via loopbruggen, roltrappen, gewone trappen en liften. En anders loop je "even " via buitenom en ben je weer een half uur verder. Ook wilde ik graag het Venetian zien. Hier is gewoon  Venetië een soort van nagebouwd,  inclusief de kanaaltjes met gondels. Ook het Italiaanse gezang krijg je er gratis bij.

The Venetian    Pris en Cher Venetian

De boys wilde uiteraard nog een gokje wagen en P en ik zijn  nog ff naar de Disney store geweest want ik wilde nog wat halen. Na een paar uur zoet geweest te zijn in de hotels en winkeltjes hebben we wat gegeten bij The Cheesecake Factory. Ja ook in Vegas zit ie en het smaakte weer heerlijk :).

Nu het hoogtepunt van de dag..Wat  ik al eerder zei... het regende. Dat zorgde ervoor dat de tegels buiten zo  ontzettend  glad waren. Nu loop ik al de hele vakantie op mijn heerlijke Havaianas en uitgerekend vandaag had ik mijn leuke zebra slippertjes aan zonder grip. Je voelt m al aankomen waarschijnlijk.  Na een paar keer bijna  languit gelegen te hebben ging ik nu echt. Gelukkig had Danny mijn arm beet, dus ik ging niet onwijs hard maar lag wel gestrekt in een plas water. Volgens Priscil (die ipv helpen in dr broek piste) gaf ik zo'n gil dat de hele Strip mee kon genieten. Gelukkig kon ik er zelf ook om lachen. De rest van de middag en avond met een zere arm gelopen, maar ach het kan erger.

Tijd om op te frissen en weer een drankje te drinken en gokje te wagen. Cher weer naar de Blackjack en binnen een paar minuten blut en Danny helaas ook. Al met al wel verloren, maar ook een paar keer wat gewonnen, dus de schade viel mee gelukkig. Wel was ik ziek van mijn 50 dollar die ik in 1 keer verloor aan de roulette tafel, dat doe ik ook nooit meer haha... En Marco en Robert.. krijg van jullie allebei een tientje haha...

Wat vroeger ons bedje opzoeken  dan de dag ervoor maar nog steeds laat. Helaas niet alles kunnen doen wat ik wilde. Zo wilde ik nog een show bezoeken, fonteinen van Bellagio zien, naar Old Vegas gaan, in de achtbaan van ons hotel gaan en naar Stratosphere gaan, maar je komt gewoon tijd tekort.  Alles is zooo groot! Ook het Welcome to Vegas bord hebben we voorbij laten gaan door de regen. Wel een goede indruk van de stad gekregen en lekker geshopt.  Ook leuk om even met z'n viertjes op stap te zijn. Ik keek mijn ogen uit in Vegas en kon alleen al uren rondslenteren. Danny vond het leuk, maar was er na 2 dagen klaar mee. Tijd voor weer een nieuw avontuur: Death Valley en Mammoth Lakes, waar we inmiddels zijn gearriveerd. Dat verslag tikken we morgenochtend. Tijd om te chillen! Slaap lekker allemaal!

Cherrelle

1. Denies:
    10 september 2014
    Hè hè! Ik dacht al waar blijven ze nou? Hebben ze de jackpot gewonnen?! Haha nee hoor mies en ik zaten met smart te wachten op jullie nieuwe verslag :-) weer erg leuk om te lezen! Zo te zien en lezen hebben jullie het weer gezellig gehad! Heel veel plezier nog!! Xxx
  2. P oom:
    10 september 2014
    Eindelijk weer zeg... Willen jullie dit NOOIT meer doen. Ons zo lang laten wachten. Ik dacht eigenlijk dat jullie een gigantische bonje over (bijvoorbeeld) een gemiste afslag hadden gekregen.

Ziet er weer gezellig uit guys. Geef je gironummer en ik maak gelijk dat tientje over.
  3. Berna:
    10 september 2014
    weer super verhaal!jullie lopen wat af daar!wees maar blij dat je niet zo heel erg viel want dan ben je verder van huis!blijf schijven zit te smullen hier!groetjes!xx
  4. Petra:
    12 september 2014
    Jeetje wat een lange drukke leuke dagen..shoppen..gokken..eten en heerlijk genieten. Helaas niet rijker maar jullie zijn gelukkig in de liefde. En dan die val in een plas....ha ha. Gelukkig viel t mee en kon je erom lachen. Xx
  5. Petra:
    12 september 2014