Dag 1 paradijs

1 mei 2015 - Nassau, Bahama's

Hallo allemaal,

Vandaag een verslagje over onze eerste, echte dag van de cruise. Vandaag zijn we aangekomen op Nassau in de Bahama's.
We staan rustig op, pakken onze strandspullen en gaan ontbijten.
Uiteraard zijn we niet de enige met dat idee, maar hebben al snel een tafel bij het zwembad. Na het ontbijt gaan we het schip af en komen eerst bij allemaal toeristische tentjes die allemaal wat van je willen. Wij lopen stug door. No, we don't need a cab. We lopen wat verder door het stadje in en willen zelf een taxi aanhouden. Na een rondje te hebben gelopen,  geen taxi gevonden en drijfnat van het zweet, komen we weer op hetzelfde punt uit en nemen we alsnog een toeristen taxi.

Columbus

We hadden al van een local gehoord dat we het beste konden rijden naar het strand bij het Atlantis Hotel. Dat was toch wat mooier volgens haar dan het strand wat op loopafstand lag. We moeten door het Atlantis hotel een stuk lopen, naar buiten, heuveltje over en dan eindelijk paradijs!  Wat een strand. Licht zand en lichtblauw water. Foto's spreken voor zich.

Nassau danny   Nassau cher

Het is heerlijk uit te houden, omdat het een beetje bewolkt is. Heerlijk lezen, puzzelen en muziek luisteren. We blijven een paar uur en gaan ruim op tijd weer met de taxi terug naar het schip. We moeten er pas half 5 uiterlijk zijn, maar  zijn er eerder.  Meteen door naar het lunch gedeelte, hebben op het strand niet geluncht. Danny heeft ondertussen alle glijbanen op het bovenste dek gevonden en test ze allemaal uit. Ik kijk wel toe met mijn boekje. Naast ons ligt de Disney Cruise. Wat een ding. Zo onwijs gaaf. We spreken af dat we hier ook ooit op gaan, maar dan met kinderen.

Glijbaan  Disney cruise

We hebben inmiddels het volwassenen dek ontdekt en installeren hier weer. Chillen nog ff in het bubbelbad samen met een Indiaas stel uit New Jersey en een Braziliaans stel.

Bubbelbad

Zijn inmiddels al een tijd vertrokken uit Nassau. In de avond gaan we weer eten in het restaurant. Danny waagt een gokje in het casino. 50 Dollar in de sloot en gaan op tijd slapen. Wat een leven. Vannacht varen we door naar Half Moon Cay, het eiland wat eigendom van Carnival is.

X
Cherrel

1. Connie:
    2 mei 2015
    Ha ha geweldig jullie lijken wel filmsterren. Zo luxe en wat mooi die stranden. Paradijs bestaat zeker. Ga naar het volgende verslag xx