Half Moon Cay paradijs

1 mei 2015 - Half Moon Cay, Bahama's

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mogen we chillen op het privé eiland van Carnival. We liggen al voor de kust, als we opstaan en gaan ontbijten. Het schip kan door het ondiepe water hier niet aanmeren. We stappen na het ontbijt op een kleinere boot welke ons aan land brengt.

Bij het oplopen van het strand is direct te zien dat dit eiland nog mooier is dan Nassau. Zacht wit zand, kristalhelder water, een echt bounty eiland. Wow!

Welcome HMC   D en C strand

Gelukkig is het vandaag wat bewolkt want we kunnen zo aan de slag bij de restaurantketen the red lobster. Goed insmeren en veel verkoeling in het water is het medicijn.

We liggen heerlijk op de strandbedjes als een Nederlands gezin naast ons komt liggen. 2000 mensen op de boot en ja hoor die komen weer precies hier liggen. Voordeel weg dat niemand je verstaat, dat wordt verkassen. Heerlijk soms even schelden als mensen je irriteren.

We gaan, voordat we verhuizen,  maar eerst een hapje eten bij de inbegrepen bbq. Hierna gaan we naar de Captain Morgan bar. Een soort aangespoeld  piratenschip heeft Carnival  hier neergezet.

Pirates

De huisdeejay Dj Ness staat al lekker te knallen. We bedenken al een dancefeestje zo op dit strand. Dit is het leven! Ijskoud biertje erbij en gaan!

We pakken de handdoeken weg van het Nederlands gezin en gaan dichter bij de muziek liggen. De negerinnen (ja Robert!!) staan hun moves, drillen met de billen, al weer te showen. We duiken de zee in om ook maar wat moves eruit te gooien. Twerk it Baby! Haha.

Als we in zee liggen start er een Baywatch contest. De passagiers kunnen zich aanmelden. Nederlanders houden hier niet van,  maar de Amerikanen doen hier graag aan mee. Ze hebben er gewoon schijt aan en het bleek nog een leuke contest te zijn ook. Ren als een baywatch ster naar de zee en neem een duik. We hebben ons dood gelachen om alle rare loopjes en moves. Het publiek doet altijd leuk mee dus was een succes.

In de middag breekt de zon door en maakt het eiland alleen maar mooier. Weer de zee in om wat mooie plaatjes te schieten. Oordeel zelf wat jullie er van vinden.... beetje jaloers zijn mag wel!

Cher zee  Danny Half Moon Cay   Strand

Het is rond drieën en worden terug op de boot verwacht. We besluiten op het volwassenendek te gaan liggen. Rummetje in de cola muziek op knallen in de oordopjes en genieten maar. Hierna nog even bubbelen. Amerikaan vraagt waar ik vandaan kom. En het gesprek gaat binnen twee seconden weer over ons groene medicijn. Totally Awesome Dude!

Het is al laat en we frissen ons snel op om te gaan dineren in het restaurant. Dagelijks heb je de keuze uit minimaal 10 voor hoofd en nagerechten. Het eten is super geregeld. Brood vooraf, biertje besteld. Trek je het brood uit elkaar ligt je biertje van 7,5 dollar op de grond. C is weer blij met me!

We besluiten vroeg te gaan slapen, dat blijft vooral C haar favoriete bezigheid. Morgen vroeg op voor de Fun Day @ sea. Hele dag op zee en chill de bil (voor de verandering).

Danny

1. Connie:
    2 mei 2015
    Super leuk geschreven Dan. Zie dat hoofd al voor mij van Cherrel als biertje op de grond valt. Is wel luxe allemaal top. Op naar het volgende verslag xx
  2. P oom:
    3 mei 2015
    Ik hoop niet dat er collea's meelezen Dan.