Fun Day at Sea

1 mei 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Goooeddeemooorgen dames en heren!

Vandaag varen we aan 1 stuk door terug naar Miami. Dus we slapen uit vandaag. Als we zitten te ontbijten is er al live muziek van 1 van de gitaristen op de boot. Lekker wakker worden. Dj Ness is ook weer van stal gehaald en draait dance, hip hop en salsa. Laten we hier op het main deck onze handdoeken maar neerleggen. Mr Probz zijn Waves danceversie klinkt toepasselijk met de golven om je heen.

In de middag start de hairy chest contest en we liggen bijna vooraan het podium. De heren moeten in drie rondes de drie vrouwen op de stoelen imponeren.
Stripacts, tarzanschreeuwen, openingszinnen, douchesscenes en als vrouw verkleden, alles passeert de revue. We hebben ons goed vermaakt haha!

De obers nemen onze drankjes op en brengen ons de drankjes. We staan alleen op om eten te halen. Kilootjes komen er zo wel aan. In de middag wordt het frisser op zee dus terug naar de kamer.

In de avond laatste diner bij onze vaste obers achterin het restaurant. Ze komen uit Indonesie en Guatamala. Het personeel werkt 10 uur per dag 7 maanden per jaar. Respect voor het personeel,  we hebben in deze dagen geen enkele reden gehad om te klagen.

Onze laatste dag cruisen zit er op. Weer een mooie ervaring rijker. We moeten onze koffers voor elven op de gang zetten zodat deze morgen in de terminal kunnen worden opgehaald. We gaan morgen 1030 uur de boot af.

Morgen weer een boeiender verslag!

Danny

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marco:
    2 mei 2015
    Ha ha hairy chest dag ik neem aan dat danny ook heeft meegedaan...... (geintje dan....) en wat je zegt respect voor het personeel op de boot.
    zolang werken en misschien niet veel betaalt krijgen.
  2. Connie:
    2 mei 2015
    Ja idd kunnen sommige mensen voorbeeld aan nemen. Wel gezellig met aldie muziek. Melis en Tych zitten nu in het vliegtuig naar jullie super gaaf xxx