I'm in Miami b#tch

1 mei 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Yooo volgers!

We zijn weer terug aan land, landrotten! aaarrggghhhh!

Als we het gordijntje opendoen van onze hut, komt de zon op en zien we in de verte al de eerste gebouwen van Miami. Op de tv in de kamer kunnen we ook de voorkant live zien. Wel lekker om weer terug te zijn.

Heerlijk uitgerust in het zonnetje wachten we tot we het schip mogen verlaten. We komen weer terug in de USA dus moeten ook langs de douane. Binnen 15 minuten staan we buiten en is het al weer heerlijk zonnig.

We wachten op de Alamo bus, welke ons gratis naar de luchthaven brengt. We hebben bij dit bedrijf een auto gehuurd en dan is het vervoer naar de airport inbegrepen. Top!

Aangekomen op de luchthaven staan we binnen een kwartier bij de balie van Alamo. De medewerker probeert ons een duurdere versie aan te smeren, dat is meestal goed nieuws. Nee bedankt we nemen graag je kleinste auto (die zijn er vrijwel nooit). Dus tip als je ooit nog eens deze kant op komt.
Bij het ophaalpunt aangekomen, worden we eerst naar blok 1 gestuurd. We worden teruggeroepen en de medewerker vraagt aan C of ze misschien een Mini Van wilt rijden. Your joking right? No extra costs? I'll be back for you heej if you are not telling the truth! Yes Cherrelle Schwarzenegger wilde even zeker zijn dat we voor een prikkie een grote bak rijden.

En ja hoor een witte Mini Van Dodge is het resultaat. Neefje en schoonzus komen morgen aan, omdat ze meegaan naar de pretparken. Jullie zitten heerlijk ruim achterin.

Auto

We starten de motor zetten de muziek hard en rijden de snelweg op richting het hotel. Nou ja richting nergens, want we hebben 2 uur gereden terwijl het hotel op enkele minuten van het airport lag.

Door de rondrit wel in da hood bij de KFC gegeten. Ik kreeg nog een compliment van the big sistah achter de toonbank. Ik hielp C bij het uitstappen vanuit de auto. A real gentlemen, holding her purse and holding the door open for his girl aaaight! Lachen taaltje is het. We bestellen de 5 Dollar menu's. 5 stukken kip, patat, cola en een chocokoekje. Broekjes staan steeds strakker! Na het eten eindelijk het hotel gevonden in de TomTom. Snel naar de kamer en opfrissen. We skypen met het thuisfront. Disney mist ons ook!

In de avond naar de Lincoln Road.

Lincoln Road Cher  LR  Sign

Gezellige winkelstraat met vele restaurants en straatartiesten. Ik ben toe aan mn eerste drankje. Mojitootje om mn twee bekend gemaakte cijfers van het laatste tentamenblok te vieren. Het terrasje blijkt toevallig hetzelfde te zijn als waar we drie jaar geleden ook een drankje deden.
Na de drankjes gaan we bij Nexxt Café eten. Supergrote borden met echte Amerikaanse porties; Buuurp!

Nexxt Café

Na het eten nog even gewandeld. Ineens wat drukte om ons heen. Naast ons een dame in een witte jurk en haar entourage. Zij aan zij loopt Fucking J. LO! Voordat we het echt beseffen stapt ze de dikke zwarte SUV in enkele meters verderop. De paparazzo beaamde hierna dat ze het echt was. We zijn in Miami en de sterren lopen hier ook. Ze kwam uit de zara lopen toen wij net de ingang passeerde. Een paar uur ervoor zie je nog een trailer van haar film "the boy next door" te kijken en zo staat ze next naast deze Dutch boy! Helaas geen foto! Jammer!

Het is een lange dag geweest en morgen willen we vroeg op om naar southbeach te gaan. Vanuit het strand gaan we Schwess en kleine Tychemans oppikken van het vliegveld. We gaan dus naar bed om morgen fris en fruitig onze gasten te verwelkomen.

Cu 2morrow!

Danny

1. Shar:
    2 mei 2015
    Gegeten bij next, mijn favo restaurant!! Die porties he, heerlijk! Vette auto ook trouwens, en J.Lo gezien, heb nog nooit een celebrity daar gezien haha! Enjoy!! ☀️
  2. Connie:
    2 mei 2015
    Ha ha grappig dat jullie J.Lo tegenkwamen. Een celebrety maar jullie zijn mijn helden. Wat een super reis en ja Dan idd beetje jaloers. Jammer dat ik vliegangst heb anders wist ik het wel. Skypen was super leuk. Uitkomst van de eeuw. Nou lieverds geniet nog en veel plezier met Tych en Melis. Goed bij elkaar blijven maar daar hoef ik mij geen zorgen over te maken komt helemaal goed. Dikke kuzzzz xxxx
  3. P oom:
    3 mei 2015
    Kon je er ook niet stiekem even aan zitten Dan?