Welkom Melis &Tycho

2 mei 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen trouwe volgers,

Daar zijn we weer en dit maal met zn vieren!
Vanmorgen zijn Danny en ik vroeg opgestaan om vervolgens te ontbijten op de Ocean Drive. Om precies te zijn bij het News Café. Bekende tent op een goede lokatie. Uiteraard was dit ook te merken toen le check kwam. Hierna zijn we een heel stuk gaan lopen over de Ocean Drive.

Danny OD  Cher auto

Blijft gaaf om alle Art Deco huizen te zien. Tegenwoordig zit in alle ouderwetse huizen een restaurant en/of hotel. We stoppen voor een foto moment bij het oude huis van Versace. Hier is hij ook vermoord, voor de deur, op de trap.

Versace
Ook stoppen we bij nummer 728.
Dit is de trap en ingang van de hotelkamer waar de beroemde kettingzaag scène zich afspeelt van Danny zijn favoriete film Scarface. Mam en Marco.. jullie herkennen dit ook zeker weten. Gaaf om te zien. Klein haagse ooievaartje op de deur achtergelaten. We were here haha..

Scarface 1  Scarface 2  Scarface 3
Tegen het einde van de Ocean Drive lopen we het strand op van Miami.
Wat een gaaf strand ook weer.
Mooi wit zand en lichtblauwe zee  met de bekende Baywatch huisjes in alle verschillende maten en kleuren.

Huisje 1  Huisje 2  Huisje 3  Huisje  4

We lopen een stuk terug via de zee en op de hoogte van de parkeerplaats ploffen we neer.
Even een paar uur chillen. Het is heerlijk vertoeven.. Bewolkt, windje en als de zon doorkomt is het bloedheet. Dan koelen we toch lekker af in de zee, geen probleem. Het water is lauwwarm en er staan leuke golven. Ideaal.
Rond 14 uur gaan we het strand af om vervolgens richting vliegveld te gaan om Melis & Tych op te halen. Nou weet je eigenlijk wel dat je lang moet wachten, maar wij zijn extreem vroeg. Stel je voor dat ze toch zo door de douane heen zijn en op ons moeten wachten, nee dat is niet leuk.
We staan ongeveer 2 uur te wachten bij uitgang D totdat ze eindelijk aankomen. In die 2 uur genoeg Hello Goodbye momentjes voorbij zien komen. Zo ontroerend om te zien als mensen elkaar lang niet hebben gezien. Door het onthaal wat M&T krijgen denk je ook minstens dat we elkaar maanden niet hebben gezien. Ach, we zijn gewoon blij dat jullie er zijn! Meteen door naar de auto en 10 minuten later zijn we in de hotelkamer. Even bellen met het thuisfront dat ze veilig aangekomen zijn en meteen opfrissen voor een avondje Miami.
We rijden eerst een stuk over Ocean Drive om ze alvast kennis te laten maken met Miami Beach. Het is zaterdag en super druk, dus het rijdt allemaal niet echt lekker door. Tych naast mij in de auto geeft aan dat hij bijna omvalt van de honger dus we besluiten om de Ocean Drive te laten voor wat hij is en zeten de auto neer in de parkeergarage bij Macy's bij de Lincoln Road (Tip!).
We staan meteen op het gezellige Lincoln Road en gaan heerlijk eten bij het Nexxt Café waar wij gisteren ook gegeten hebben. Van alles wat en super grote porties. Wij zijn er inmiddels al aan gewend maar M&T weten niet wat ze zien als ze alleen al de glazen drank voorbij zien komen. Welcome to the USA :)

Nexxt Café  Viertjes
Buikjes rond gegeten, Melis haar pasta mee in de doggybag en weer terug naar de auto.
De luikjes van M&T vallen inmiddels bijna dicht en gaan lekker op tijd terug naar het hotel.
Weer een geslaagde dag vandaag. Morgen in de ochtend touren in Miami en in de middag door naar Orlando.

Eerst lekker tukken,  de kamer is al een tijdje stil, ik wilde eerst mn verslag afhebben.

Slaap lekker!

X
Cher

Ps. Peet.. tycho zijn glas is helemaal opgegaan ;)

Melis  LRM  D en T

1. Petra:
    3 mei 2015
    Leuk weer om te lezen. Wat een mooi strand zeg en al die huisjes...geweldig. ben blij dat Melis en Tych goed zijn aangekomen. Leuk die foto s. Lekker gegeten en gedronken las ik maar toen was t lampje denk ik uit bij M en T. Have fun. Dikke kus voor jullie alle vier
  2. Marco:
    3 mei 2015
    Gaaf jongens dat jullie nu met z'n vieren zijn!
    En ook kicken dat jullie bij dat huis waren waar al pacino bijna in stukjes kebab werd gezaagd. .... Misschien zit het bloed nog op de badkamer muur ha haha. Leuk dat er nu een klein ooievaartje op die lokatie bij zit.....don't fuck with the dutch!!! Geniet lekker en ik wacht weer op het volgende verslag.
    ps. Mooie foto's weer !!!
  3. P oom:
    3 mei 2015
    Écht bijzonder om jullie zo met z'n 4-tjes bij elkaar te zien in Miami. Jullie gaan een super week tegemoet.
    xxxxxxx
  4. Berna:
    3 mei 2015
    echt leuk zo jullie met zin vieren!nu dubbel genieten!
  5. Connie:
    3 mei 2015
    Lieve schatten wat een leuk verslag. Zo leuk om te lezen dat jullie nu met z'n vieren zijn. Het bewuste huis vsn Scarface super gaaf om te zien. Geniet met z'n viertjes dikke vette kuzzzz xxx