Dagje Hollywood

26 april 2015 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen lezers,

Weer een verslagje uit het zonnige Hollywood. Ja jullie lezen het goed, zonnig.
Gisteren (zaterdag) lekker rustig op gestaan en meteen een ontbijtje gescoord aan het strand op de Broadwalk, de boulevard van Hollywood Beach.

Ontbijt
Zon scheen volop en na een minuut of 10 wandelen waren we al buiten adem. Niet alleen ik, maar ook Danny, ik overdrijf dus niet. De temperatuur is voor deze tijd van het jaar extreem warm. Wat ons opvalt is dat er continu locals voorbij komen die aan t joggen of skaten zijn, jong en oud, echt respect. Wij lopen via de zee naar onze vissersstoeltjes die Danny alvast klaar had gezet. Opa en oma gaan weer zitten, inclusief puzzels en e-reader.
Heerlijk een paar uur gechillt op het strand, afgewisseld met heel veel duiken in de zee om af te koelen en een Italian Spicy bij de Subway. Hollywood heeft echt een prachtig strand.

Beach2  Beach3  Broadwalk
In de namiddag begint het te druppelen en wij gaan terug naar het appartement. Goed verbrand, dus beter ook. Dan maar weer verder luieren op bed. Wel lekker zo'n paar dagen waarin niets hoeft, zijn wij eigenlijk niet zo gewend, maar bevalt ons goed.
We hebben niet zoveel zin om uitgebreid te gaan eten en besloten naar Millers Ale House te rijden in het centrum van Hollywood. Deze restaurant keten kenden wij nog van Orlando. Sportsbar/café met een uitgebreide kaart voor niet veel en het smaakt prima. Deze keer ook weer.
Na het eten weer terug naar het appartement en hebben we eigenlijk niet veel meer gedaan dan op bed liggen en vroeg gaan slapen. Had jullie graag verblijd met een wat interessanter verslag maar helaas haha.
Door de luxaflex heen zie ik weer zon dus denk dat het weer een paar uur strand gaat worden en vanmiddag iets ondernemen.
Tot morgen!

X
Cherrel

1. Marco:
    26 april 2015
    Leker om te lezen dat jullie het rustig aan doen en maar goed ook want volgende week zijn jullie genoeg in beweging denk ik zo met z'n vieren!!
    Have fun !
  2. Kelly:
    26 april 2015
    Wow gaaf om te lezen, wat een mooi strand. Ja dat rennen moeten mensen hier een voorbeeld aan nemen. Zo te horen genieten jullie volop! Hoe is t shoppen daar?
  3. Denies:
    26 april 2015
    Ziet er heel mooi uit het strand! Lekker ff rustig bijkomen..ook heerlijk toch!! Geniet er van! Xxx Mies Denies en Demi
  4. Tycho:
    26 april 2015
    Ik weet als geen ander hoe zo'n luierdagje er uit ziet. Veel plezier op de boot en tot zaterdag!!! Xx
  5. Connie:
    26 april 2015
    Wat een mooi strand maar Pier 32 blijft voor mij toch het mooiste ha ha. Kan geen kwaad ff rustig aan te doen heerlijk toch? Die hitte zijn wij toch ook niet gewend. Ben weer benieuwd naar het volgende verslag. Pas op elkaar en veel plezier. Dikke kuzzzz xxx
  6. Daan:
    Heyyyy!

Ziet er helemaal top uit, geniet lkkr

X Daan
  7. Melis: