Sun Sea and Salsa

25 april 2015 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen trouwe lezertjes!

Vandaag een lichte jetlag, dus voor zessen wakker. Nog donker dus geen idee of het weer mee zou zitten. Dan maar de tv aangezet en genoten van de locale tell sell commercials. It's amaaazing!

In onze kamer kwam na enige tijd de zon al licht door de luxaflex. Wel iets bewolkt, maar geen regen. Yes! Dan kan de vakantie echt beginnen. Op de nieuwszender gaven ze daarnaast aan dat de aankomende dagen zeer hoge zomerse temperaturen worden verwacht. Dat wordt insmeren.

Snel douchen en richting ontbijt bij Georgio's Bakery, 1 minuut lopen van de kamer. Je eet hier je eitje direct aan het water tussen de jachten. Ommeletjes erin en op naar het strand. Ook weer 1 minuut teruglopen en we staan met onze teentjes in het witte zand.
Ontbijtje 2
We besluiten eerst de boulevard af te lopen om de buurt te verkennen. Het doet hier allemaal wat knusser aan met lage gebouwtjes direct aan het strand. Wel worden er op dit moment veel grote hotels gebouwd. Denk dat hierdoor het rustige badplaatsje de aankomende jaren wel zal veranderen qua drukte. Op dit moment is t lekker rustig in het stadje.

We halen een drankje. De eigenaar van de winkel loopt geïrriteerd langs. "That annoying People pfff". Cher vraagt wie annoying is. We komen alleen maar afrekenen.Hij bedoelde de man buiten met de drilboor die m al 7 dagen staat te vervelen haha.
Hollywood beach D&C Danny strand
Tijd om de strandstoelen te halen bij ons hotelletje. We hebben tot enen op het strand gezeten. Met de puzzelboekjes en de stoeltjes hebben we wat weg van een 40 jarig getrouwd stel. Het is gelukkig licht bewolkt want in de volle zon is het bloedheet. Lekker veel de zee in om af te koelen.
Walmart
In de middag zijn we naar walmart gereden om drinken in te slaan. 5 minuutjes rijden en we staan op de parkeerplaats. Het is geen mega grote, maar wel iets anders dan de Hoogvliet of Petra's Plus. We willen een broodje eten, maar het beleg is alleen per 30 plakken te krijgen. Dan maar snel drinken inslaan en naar de Subway hier bij de kassa. De kassabediende ging helemaal los over de bananen. Oh my God, you've got the bananas for 35 cents! Gisteren bleken ze nog 59 cent. Passie voor je werk haha.

Na de supermarkt besluit Cher nogmaals een schoonheidsslaapje te doen. Ik zet de biertjes koud en zet de livestream van Ado op. Leve het wifi tijdperk. Voor het hotel onder de groen gele (toeval bestaat niet) parasol aangehoord hoe Kramertje in het Haagsuh kwartiertje weer eens de winnende binnenknalde. Cluppie 3 punten, pintje in de hand en vol in de zon. Kan een man meer wensen?

Ik besluit C wakker te maken. Schoonheidslaapjes hoeven niet lang te duren als je al een lekkertje bent. Ik wil vanavond naar Miami. We stappen in de auto en rijden in ongeveer 35 minuten naar Ocean Drive. Leuk om te zien dat we nog zoveel herkennen van 2012. Geparkeerd in de garage en wandelen over de boulevard. We waren hIer nog nooit 's avonds geweest. Wat een feest! Harde muziek, dikke auto's, mensen van jong tot oud. Je kijkt je ogen uit.
Clevelander D en C  Temperatuur DJ
We drinken ons eerste drankje in de buitenclub The Clevelander. Dj knalt hier op vol volume de plaatjes, terwijl wij relaxed naast het zwembad op een bankje zitten. Mensen kijken blijft topvermaak. Danseressen op stelten, een net niet Michael Jackson staat naast ons zn moves te showen. Voor ons een stel van in de 60. Zij gaat helemaal los, terwijl opa van de ronflopende barmeisjes geniet.
Mango bar Danseressen Ocean Drive
Na een paar drankjes gaan we wat eten. Pizzaatje en calamaris snel naar binnen en op naar het bekende Mango's tropical café. Baja beach club eat your heart out! Iedere minuut optredens van dansers en het personeel. Salsa, house, Michael Jackson en veel lichamelijke pluspunten. Cher geniet van de sixpackjes terwijl ik de kadashianbillen 1 voor 1 de revue laat passeren. Mijn vriendje Bastiaan zal dit niet overleven denken we. Iedereen gaat los van 21 tot 70 het maakt hier niet uit. Nog 1 mojitootje bij de bardames en we besluiten naar Hollywood te rijden. De eerst echte vakantiedag om nooit te vergeten.

Danny

1. Connie:
    25 april 2015
    Super gaaf kan mij er geen voorstelling van maken hoe groots en druk het daar is.Moet wel lachen...annoying zie al zo dat hoofd voor mij What and who is aannoying ha ha. Ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Blijf jullie volgen uiteraard super leuk om te lezen en foto's bekijken. Dikke kuzzzz en geniet xxxxx
  2. Michel:
    25 april 2015
    Leuk om te lezen! Had graag die kardashianbillen gezien :-) veel plezier nog!
  3. Marco:
    25 april 2015
    Mooi mooi mooi weer die verhalen cher en dan! ! Beleg per 30 plakken....als je dan rwee stuks beleg haalt ben je voor een maand klaar ha ha.. Leuk ook die mensen om je heen die gewoon lekker los gaan wat jullie zeggen..van jong tot oud !!
    Wel een beetje jammer dat er geen foto die kardashian billen bij staat! Die sixpacs ken ik wel..... (heb zelf een tonnetje.. . ) maar verder weer genoten van jullie verslag. Kijk alweer uit naar de volgende. Veel plezier nog guys!!!!
  4. Salina:
    25 april 2015
    Leuk dat jullie weer een blog bijhouden! Kan ik ook weer een beetje meegenieten.. veel plezier daar!
  5. Jenny:
    Super gaaf Cherrelle en Danny! Geniet ervan. Dikke kus
  6. Esmee:
    25 april 2015
    Super leuk weer! Haha....ik zie het al weer voor me, Cherrel die (beledigd) vraagt van:wie is er vervelend/irritant?Haha. ... have fun! X
  7. Berna:
    26 april 2015
    heerlijk weer die verhalen!en jullie hebben al weer veel gezien!geniet!xx
  8. Petra:
    26 april 2015
    Super leuk die verhalen. Denk inderdaad dat tycho zijn ogen uit kijkt in miami. Vooral die billetjes ha ha. Heerlijk hoor strand...lekker ontbijtje aan t water.geniet lekker. Xx
  9. Bas:
    26 april 2015
    Normaal als we het lezen worden we al jaloers, maar zo lekker losgaan in The Club;) maakt ons nog jaloerser. Als jij zegt dat ik het niet zou overleven daar met al die billetjes dan geloof ik je op je woord, maar een fototje zal mijn geloof doen versterken;) heel veel plezier daar 40 jaar getrouwd stel;)
  10. Bas:
    26 april 2015
    Correctie, ik zag billen op de foto!!!;)