Terug op Amerikaanse bodem

24 april 2015 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Goodmorning iedereen!

Nou we zijn er, uitgeslapen en al.. Gisteren vroeg op Schiphol aangekomen, afgezet door mijn lieve collega Theo. Bakkie drinken, broodje eten, zonnebril voor Danny gehaald, boekjes gekocht, parfum gespoten en toen was het alweer tijd om te boarden.

Delta Airlines

Altijd spannend of je meekomt, maar we hadden goede hoop, aangezien er genoeg open stoelen waren. We zaten ook nog lekker naast elkaar in de comfort klasse. Vluchtduur was ook maar 7.30 uur, ook een meevaller. Wat filmpjes gekeken, gegeten en geslapen en we waren er al.

Detroit      Detroit2
Rond 9.40, Amerikaans tijd, waren we geland op Detroit en om 12 uur ging de vlucht naar Fort Lauderdale die we wilden pakken. Eerst de nodige security, koffers opnieuw inchecken en op naar de gate. Ze kon ons nog niet vertellen hoeveel open plekken er waren. Fingers crossed was t antwoord. Nou dan maar wachten en onze eerste vette hotdog scoren.

Vieze hotdog
Vlak voor 12 uur kregen we onze boardingpassen met stoelnummer! Welliswaar niet naast elkaar maar who cares! Vlucht naar Fort Lauderdale duurde iets meer dan 2 uur. De check hadden we op Detroit al gehad dus we konden zo onze koffer ophalen en met de shuttle naar de car rental rijden. Auto opgehaald, was niet heel veel keus, maar aangezien we deze auto maar t/m maandag hebben, maakt dat niet veel uit. Nu op naar ons beach appartement in Hollywood. We hadden een leuk hotelletje/appartement geboekt op steenworp afstand van het strand in Hollywood Florida, The Sunshine State. Laat dat Sunshine maar weg, we zaten nog niet in de auto of het begon te stortregenen. Nou lekker dan, hebben wij weer hoor. Of het nou Thailand of Las Vegas is maakt bij ons niet uit haha.
Na een minuut of 20 aangekomen bij ons hotel, dat in de stortregen ook maar een armoedige zooi leek.
Eerst maar douchen en omkleden en ergens lekker wat eten.
Lang leven TripAdvisor en Google maps. Het werd onze favoriet, The Cheesecake Factory :)

Cheesecake Factory
Deze zat o.a. in Fort Lauderdale aan de Las Olas Boulevard, bekende straat in Fort Lauderdale met allemaal gezellig tentjes. We keken onze ogen uit, 1 na de andere dure bolide reed voor je voeten voorbij om hem Valid te laten parkeren en vervolgens lekker kreeft te gaan eten. Geef ze is ongelijk. Voor ons werd het een heerlijke pasta voor nog geen 20 dollar. De porties die je krijgt is echt niet normaal. Ook al lekker brood van de voren zitten eten dus na 5 happen zat je vol. Toch blijf je dooreten omdat het zo lekker is, tot misselijkheid aan toe. Inmiddels was ook de man met de hamer verschenen en dit zorgde ervoor dat we elkaar aan zaten te kijken als 2 dooie vogels. Tijd om af te rekenen. Uiteraard kregen de pasta mee in een doggybag.
Aangekomen bij het hotel meteen richting bed. Inmiddels was het Nederlandse tijd rond 2.30 in de nacht, echt tijd om te gaan slapen dus.
Nu in het hier 7.20 en zijn we al enige tijd wakker. We gaan zo eerst lekker ontbijten en dan hopelijk naar het strand. Duimen jullie mee voor de zon haha.. Fijne dag iedereen in Nederland en tot snel!

X Cherrelle

1. Connie:
    24 april 2015
    Gelukkig goed op bestemming aangekomen. Joh die regen trekt wel weer weg als jullie "de zonnestraaltjes" daar vertoeven. Heerlijk geniet en super veel plezier. Ga morgen weer paar uurtjes werken terwijl jullie op het strand liggen. Have fun schatten xxxx
  2. Agnes:
    24 april 2015
    Veel plezier chick! Ik lees weer mee ;)
  3. Bas:
    Lekker bezig weer schrijvertjes:P

weer of geen weer het is bij jullie altijd leuk toch'?
  4. Marco:
    24 april 2015
    Leuk om weer van jullie te horen!
    Maak je niet druk over het weer, dat komt goed weet ik zeker.
    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben en wacht het volgende verslag alweer af. X
  5. Priscilla:
    Hai vriendjes
    ziet er er goed uit!
    Geniet er van en leef je lekker uit! We houden jullie in de gaten
    Dikke kus en tot snel
  6. Berna:
    24 april 2015
    heerlijk weer terug naar Amerika!heel veel plezier!xx
  7. Esmee:
    25 april 2015
    Fijn dat alles voorspoedig verliep! !

Klinkt weer helemaal leuk daar! Heel veel plezier daar! En niet te veel van die vieze hotdogs eten ;) hahaha xx
  8. Tante S:
    25 april 2015
    Jullie zijn terug, dus P oom is er ook weer. :)
    Leuk om er weer bij te zijn. Volgende week helemaal als Tycho (en Melis natuurlijk) ook aanschuift.
    xxx
  9. Petra:
    26 april 2015
    Gelukkig goede vlucht gehad en die regen komt wel goed....was een lange dag voor jullie...2.30 naar bed....pffff ha ha. Nu heerlijk genieten. Liefs