Guess who's back :)

19 april 2015 - Rijswijk, Nederland

Hallo volgers!

We zijn weer terug en dit maal een paar dagen voordat we vertrekken naar Florida! Het heeft even geduurd maar we zijn eruit wat we gaan doen. Donderdag 23 april vertrekken we vanaf Schiphol naar New York of Detroit en hiervandaan naar Fort Lauderdale waar de huurauto klaarstaat. We gaan weer ipb-en dus woensdag kijken we welke vluchten er beter voor staan. Wordt weer spannend. We hebben 4 nachten een leuk appartement in Hollywood, vlakbij het strand. Hollywood is een badplaats, vlak boven Miami. Maandag 27 april leveren we de auto in op Miami Airport en gaan we 5 dagen op cruise naar de Bahama's!

Na de cruise zijn de plannen wat gewijzigd. We zouden eerst nog 5 nachten in Miami blijven, maar sinds vorige week is dit veranderd. Zaterdag 2 mei vliegen mijn schwess en neef namelijk naar Miami en gaan we met z'n vieren op pad. Beginnend met een nachtje Miami en daarna door naar Orlando waar we weer een bezoek gaan brengen aan de pretparken. Super veel zin in! Uiteindelijk vliegen we vrijdag 8 mei met z'n vieren terug naar Brussel. We houden iedereen weer op de hoogte wat we mee gaan maken.

Eerst aankomende dagen nog de nodige voorbereidingen treffen en dan Vamos a la Florida!

See you later!

X van ons

1. Connie:
    19 april 2015
    Super leuk weer om straks alles te lezen. Te gek laatste week met z'n viertjes. Lekker de pretparken bezoeken maar. ...voorzichtig doen hè alle vier. Dikke kuzzzz xxx
  2. P oom:
    20 april 2015
    Ik zit er klaar voor...
    xx
  3. Tante S:
    20 april 2015
    Super gaaf Cher en Danny. eerst even genieten van de cruise en dan komt ons draakje naar jullie toe!! echt super leuk met Melis samen, wel erg spannend hoor, xxxx