Lui Luier Luist!

27 april 2015 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Heej volgers,

Hier een nieuw verslag in ons nog niet al te actieve reisschema.

In de ochtend zijn we gaan ontbijten bij Alley's Ocean. De oudere ober denkt dat we Frans zijn. Monsieur Madame fromage. It's Europe so what....

Ocean alley ontbijt   Ocean alley ontbijt
Op de boulevard met het strand op een steenworp afstand. 36 graden vandaag en dat is al te voelen. Blijft een heerlijk gevoel tussen de palmbomen en de blauwe zee de dag beginnen.

Na het eten ploffen we neer op het strand. Na enkele minuten de zee in, want dit is heet zo zonder parasol. We ziin dus maar op enkele meters van het water gaan zitten. Ik (D) was al licht verbrand dus veel shirt aan om tijdens de cruise te kunnen bakken.
C heeft nergens last van en las haar boekje en bruint lekker bij.

Strandstoeltje   Broadwalk cher
We krijgen dorst en besluiten de Häagen Dash ijssalon uit te proberen. Ijskoude mango smoothy en een ijsje voor Cher. Even afkoelen in dit hete weer.

Na nog even op het strand te hebben gelegen besluit ik alvast om terug te gaan naar de kamer om wat informatie op te zoeken voor de cruise. Cher volgt enige tijd later.

In de vooravond besluiten we naar Sawgrass Mills te gaan, 1 van de grootste winkelcentra(lees dorp!) van de USA.
Toevallig zat er weer een Cheesecake Factory en dus gaan we daar een hapje eten. Na onze 5 kilo spaghetti moet ik een petje scoren, aangezien mijn hoofd al verbrand is in de felle zon.
De Ralph Lauren en Tommy winkels lopen we weer af. 2 Shirtjes, een trui en een petje zijn het resultaat.

De winkels sluiten om half 9, dus we gaan terug naar Hollywood en besluiten op de boulevard bij de zelfde Alley's bar wat te gaan drinken. De barman is zelf ooit naar Amsterdam geweest. Zijn uiterlijk verraad wel dat hij van onze lokale medicijnen houdt haha.

Ober    Drankje
We gaan terug naar de kamer, morgen vroeg om uit te checken, auto in te leveren bij de luchthaven Miami en een taxi te pakken naar de cruise terminal. We hebben waarschijnlijk geen Internet dus komen vrijdag weer in de lucht over onze belevenissen op de Bahamas en het schip de Carnival Ecstasy.

See you Latah!

1. Esmee:
    27 april 2015
    Lekker hoor! Ben jaloers! Lekker op het strand.. ook wel eens lekker een paar dagen rustig aan doen toch ;) even bijkomen! Have fun!! Xx
  2. Connie:
    27 april 2015
    Idd gewoon even rustig aan doen. Volgende week gaat het weer veel drukker worden. Veel plezier op het cruise schip en geniet van al het moois xxxxx
  3. Berna:
    heerlijk ff niks!groetjes!
  4. P oom:
    28 april 2015
    lekker toch. De boog kan niet altijd gespannen staan en volgende week met Tycho en Melis zal ook nog wel pittig worden. Veel plzeier op de boot.
    xxx
  5. Petra:
    28 april 2015
    Heerlijk zo genieten toch. Wat een warmte 36 gr. Veel plezier op de cruise. Tot vrijdag. Liefs tante S